Léteznek kitalációnak alapuló, alapvetően hihetőnek tűnő hírek, vagyis inkább e-kacsák, amelyek szinte vonzzák a mélyen gyökerező téves feltételezéseket. Például a SEO mítosz már hosszú évek óta masszívan tartja magát a köztudatban. Sokaknak tetszik, amikor minden rosszért másokat okolhatnak, lehetőleg elérhetetlen közelségben.
Nyilván így képesek a különböző históriák életben maradni, ha kellő kitartással, meggyőződéssel, hittel táplálják azokat. Pontosan így van ez a SEO mítosz esetében is, amelyek nem hasznosak a felhasználóknak, sőt, még gyanakvóbbakká válnak általuk. Pedig nem jó egy alaptudással rendelkező weboldal tulajdonosának belegabalyodni a keresőoptimalizálást illető tévhitek útvesztőjébe.
Ez a tevékenység mindig bizalmat igényel a megbízott szakemberek és az általuk használt technikák irányába. Viszont, ha a negatív SEO mítosz lép közbe, akkor nincs bizalom. Természetesen a bizalmatlanág könnyen eltűnik, olykor meg sem jelenik, ha a megrendelő szakmai hozzáértéssel és több sikersztorival találkozik.
És ezt láttad már?
Így dolgozik egy profi marketing tanácsadó iroda
Jó befektetést keresel? – 3 megtakarítási tipp kezdőknek
Friss puttó számok mai nyerőszámok – angyali számok?