2024.07.27.

Cel torony

Az érdekességek tárháza

Mikor érdemes egy webáruházhoz landing page-et készíteni?

– Egyáltalán mi az a landing page?

Sok cégvezetőben merül fel a kérdés, hogy hasznos lehet-e webáruház mellé a landing page készítés. A landing page, azaz érkezőoldal egy olyan webes felület, ahol valamilyen interakcióra tudjuk késztetni a látogatót.

Milyen esetekben jó az, ha egy webshop mellé készíttetünk egy landing page-et is?

Hírlevéllel összekötött promóció megerősítése

A legtöbb webshop ad valamilyen kedvezményt a vásárlóinak, ha feliratkoznak a landing page-en található hírlevélre. Ez lehet egy ajándék termék, százalékos kedvezmény egy bizonyos összegű vásárlás felett, vagy ingyenes szállítás is.

Különleges szolgáltatás letöltése

Számos olyan webshop van, amely nem feltétlenül kínál fizikai árucikkeket. Ilyen például egy e-könyv vagy egy infográfokkal teli brosúra egy adott szolgáltatással kapcsolatban.

Új termék, termékcsalád vagy márka promotálása

Egy teljesen új termék vagy márka megjelenésénél érdemes lehet landing page-et használni, hiszen ha hozzákötünk egy kedvezményes kupont, amit a landing page-ről tud letölteni a látogató, akkor nagyobb lesz az esélye annak, hogy kipróbálja a terméket a felhasználó.

Megmozdulás, program, társadalmi célú összejövetel népszerűsítése

Sok olyan cég van, amely a webáruház témájával kapcsolatban szervez különféle programokat. Például egy sport vagy rekreációs webshop szervezhet kültéri ingyenes edzéseket, amelyekhez jól jöhet egy landing oldal, ahol össze tudják gyűjteni egy regisztráció segítségével a jelentkezőket.